Hälsa på kanske? ;)

Andra veckan i September (fre 7- sön 16) är familjen i Frankrike, vilket betyder att huset är tomt. Så om någon skulle vilja komma och hälsa på lilla mig så är ni VÄLKOMNA. Gratis boende är ju ganska bra, eller? ;)
Om man ska flyga till mig så får man först flyga Sverige (Gbg, Sthlm, Malmö) till Dublin sen vidare till Cork. Jag brukar flyga med
www.ryanair.com Man kan även flyga via London, stansted med dom. Så sverige-london, london-cork. Eller så kan man flyga till dublin och ta bussen ner till cork eller tåget. (Bussen kostar 8? och tåget kostar nog 60?) Man kan även kika på www.mrjet.com efter billiga biljetter. (då får man oftast flyga via amsterdam) Hör av er om ni vill komma så kan jag hjälpa er! :) Vore kul om iallafall någon vill komma!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback