Helgen

Jobba ju lördag natt, gick och lade mig vid halv tolv, efter mitt heta bad. Det var underbart. Brian vakna kvart över elva och ville ha nappen, somna om efter det. Men vakna vid tre, då tog jag in honom till mig. Halv fyra vakna Grace för hon hade kissat i sängen. Bytte lakan och henne, sen somna hon om. Och jag med :P Tjugo över sex vakna Brian, och ville INTE somna om. Jag gav honom en flaska så låg han i min säng och åt den, medans jag sov lite till. Gick upp vid halv åtta. Men satt typ och sov i Tv-rummet med Brian, tills Grace vakna vid halv nio-nio. Då åt vi frukost och jag fixa lite, städa och tvätta och sånt. Vid elva tog jag med barnen till Blackpool shopping center, köpte mig örhängen. Sen åkte vi hem och Stina kom över på lunch. När vi var klara med lunchen kom Urs och Dec hem, så jag och Stina fixa oss lite innan vi åkte till stan och shoppa :) Jag köpte mig två par linnen, en T-shirt, ett par tofflor, en väska och ett par solglasögon :) Sen åkte vi ut till Mahon point men hitta inte så mycket där, så vi åkte hem till mig och softa innan vi åkte till stan och käka (SEN födelsedags-) middag :) Supergott var det! det hade vi förtjänat, flera gånger om. Sen körde vi en VPS innan vi åkte hem till mig och spela kort och snacka lite. Innan Stina åkte hem till sig och jag gick och lade mig. Och i morse fick jag sova till nio :) Nu är det snart lunch och jag har duschat, strukit och städat undan. Vad blir det till lunch idag då? ;) Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback