Underbar helg med Stina :)

Börja i fredags då att jag jobba :) Var hos Ita med barnen och sen var jag mest bara hemma på eftermiddagen och vi städa lite i trädgården och sen i Grace´s garderob. Och sen slöa vi lite :) Fixa middag eller inte helt, men typ. Sen kom Urs och Dec hem och vi käka lite. Innan Stina kom och hämta mig för att åka till hennes gamla hus i Glanmire, vi förfesta lite där på vin och corona, yummie. Vid tio kom en taxi och plocka upp oss för att köra oss till stan, trevlig kille. Även fast vi ignorera honom nästan hela vägen, sen börja vi snacka med honom :P Väl inne i stan gick vi till Old oak, som vanligt :) Tog en drink där inne, men det var ju ganska dött så vi drog till Platos (eller vad de nu heter) Där drack jag iallafall teqila, utan salt. Slank ju ner ;) Vi stanna inte så länge utan gick faktiskt vidare till Crane Lane för att dricka lite till ;) Där mötte vi några grabbar, som jag knappt minns något från. (HAHA) Iallafall vi gick till en pub med dom, jag var så trött och FULL, så vi stanna inte så länge utan åkte hem till Stina. Jag somna i Yvonnes och Franks säng och Stina i sin egna. Vid halv sex vakna jag och kröp ner hos Stina :)

Vi sov till typ halv tolv innan vi gick upp och åt frukost och fixa oss. För att SHOPPA :) Vi tänkte åka till stan, men jag ville in på mahon point oxå, så vi tänkte åka dit först. Men påvägen dit var det vägarbete, så vi ångra oss och åkte till stan först iallafall. Jag köpte mig strumpor och trosor, och två tunikor/klänningar på Pennyes. Sen åkte vi hem till mig, och bestämde oss för att åka ut till vårat mobile, så vi hämta nyckeln och drog :) Men först till Mahon point där jag köpte mig en BH och sen köpte vi middag, innan vi åkte till Stinas nya hus för att hämta Mark och köra honom till first aid i stan. Sen åkte vi till mobile, käka och såg på film :D (The devil wears prada, Bra film) Sen gjorde vi oss ordning för att gå till Lokala puben, där tog vi ett glas vin innan vi gick "hem" och slänge på Yrrol. Det var inte direkt våran åldersgrupp där, typ 35- uppåt. Vi somna iallafall till Yrrol på soffan och vakna vid halv fem och gick och lade oss i sängen istället!

I morse vakna vi av strålande solsken. Gick upp vid halv elva och hade frukost på verandan. Sen hoppa vi in i dushen, då kom regnet. Det öste ner, men vi tänkte minsann inte låta det hindra oss från att åka till Kinsale. Så vi packa matsäck och drog. Först ett snabb stopp i Carrigaline hos Sandra :D Påväg till Kinsale öste regnet ner men väl framme var det SOLSKEN, dock lite blåsigt :S Men det funka, vi kika runt i stan som var jätte charmig, värsta hamnstaden lixom, eller seglar stad kanske man ska kalla det?! Iallafall det var jättemysigt. Vi åkte upp till ett gammalt fort och hade picknik och kika runt i gamla ruiner. Sen åkte vi till en liten "by" eller vad man ska kalla det. Det var iallafall en stor strand där och massa surfare ;) Dit ska vi igen, grr. hehe! Sen åkte vi hemåt efter en sväng på landsbygden. Vi åkte till Glanmire och käka middag, sen satt vi och myste framför brasan med varsin bok :) Sen körde Stina hem mig och nu är jag här :) Ska jobba i morgon, ska köra Dec till jobbet vid halv nio. Så det blir tidigt i morgon! SÅ God natt gullungar ;) PUSS

Kommentarer
Postat av: Ramona

Väntar fortfarande på svar av dig. Men du verkar glömt bort mig helt.

2007-07-09 @ 18:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback