Bankholiday = PARTY

Idag är de Bankholiday, vilket betyder att vi är LEDIGA. Så igår söp vi till och åkte in till stan, HAHA :D Hade super kul. höll på att dö av skratt typ hundra gånger. Ramona skicka självporträtt på mig, Stina och Harriet. ÄR vi inte lika? :P

image194 
Jag ;)

image195 Stina :)

image199 
Harriet :)

Idag är vi trött och sletna efter tre dagar med Sprit ;) Var inne i stan förut och kolla på maratonet. Såg när Frank gick i mål, sen gick vi mest runt och njöt i solen. Bestämde oss för att gå och handla lite mat och sätta oss i gräset ;) Blev grillad kyckling, baguetter, coleslaw och potatis salad :D Supergott. Så nu är vi JÄTTE MÄTTA, Usch. Och Trötta! Slöar lite nu och sen händer nog inte så mycket mer idag.

I lördags åkte ju familjen till mobile, så har haft huset för oss själva hela helgen. Åkte till Stina vid fyra i lördags, för hon passa Mary-ellen. Vi åkte därifrån vid halv nio, in till Tesco handla mat, vidare hem till mig och laga mat. Och se på film. Precis när vi kommit hem typ texta Dec;

D -
Turn down the music. I can hear it in the mobile.
P&S - The neighbours just told us :P
D - Police are on the way.
P&S - Thanks we love men in unifrom ;)
D - As long as they do not hand cuff ye
P&S - They will!
D - But to what

P&S - The stairs..

D - O that ok

P&S - Is it ok? Have you tried it?
D - Only when Urs misbehaves
P&S - Shame on you Declan Lynch!
D - Ya but it´s good fun! 

HAHAHAH ;D

Nu ska jag sova, PUSSIGULL

Kommentarer
Postat av: Ramona

Stina är hetast iaf haha xD Jag hittade ett till porträtt idag på dig och Stina tsm, de får du ngn dag, den är ännu snyggare ;)
Lite hetare, lite snyggare, lite gråare, lite mer fjädrar - Det är Pyert dt xD

2007-06-04 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback