Helgen?

Jo ni kanske undrar vad jag höll på med hela helgen?! Har ju inte skrivit något om den ännu. I fredags var jag och Stina ute, först var vi hemma hos mig och förfesta lite ;) Roligt,roligt! När vi kom in till stan var det mindre kul, vi var först på clever´s och tog en teqila, och sen vidare till Old oak för en smirnof. Vidare till Cran Lane, där jag inte minns vad vi drack :P Sen skulle vi iallafall försöka gå till Soho, vi kom in, eller vi hade precis gått förbi vakterna när dom ändra sig och ville se ID, och eftersom det var 23 kom vi inte in :/ Det var pissregn ute så vi bestämde oss för att åka hem. Var hemma redan vid ett ;) På morgonen åkte Stina tidigt, för hon skulle jobba. Jag gick upp när hon åkte vid halv tio. Åt lite frukost och sen åkte Dec till jobbet för att plugga (!) Jag gjorde mest ingenting hela dagen. Passa bara barnen, det regna så vi kunde inte åka till Mobile home, som var meningen. Stina kom förbi en snabbis bara efter lunch :D Strax efter tre kom Urs och Dec hem, dom gjorde ordning lite för att åka till Mobile home, medans jag fixa barnen. När dom åkt, drog jag iväg till Stina. Och vi passa Mary-ellen till halv nio. Kolla lite film och så ;) Sen bar det av till Tesco för att skaffa mat och vin. Så hade vi vin och filmkväll :) Vi drack cirkus tre flarror vin, och såg cirka tre filmer. Den sista somna vi till, så vi stängde av den. Såg klart den på söndag morgon! Till brunchen :)

Sen lät vi mest dagen gå, vi var inne i stan elle? Minns inte, vet iallafall att vi laga middag, men åt oss mätta på förrätten, så vi satte oss i hammocken och öppna vinet :P Görmysigt i solen! Sen vid nio åt vi typ, sen blev det till att fixa ordning oss. Ita grannen kom över, hon hade nog ganska kul åt oss, HAHA. Jaja sen bar det av in till stan iallafall, med buss. Vi kom in och jag minns inte riktigt vad vi gjorde. Skulle möta Alan, (Killen som bor med Sandra ute i Carrigaline) Han var på någon pub, så vi gick dit. De visa sig att det var ett helt gäng med killar ;) Vi drog vidare bara Stina, Al och jag till Ad´brog eller vad puben heter. Där tyckte mina vänner (!!?) Att jag inte skulle ha något annat att dricka än vatten, så det drack jag. Eller jag kom på att det var VÄLDIGT varmt, så jag slängde vattnet på mig ;) HAHA Al och Stina skratta nästan så dom dog, Var det så kul!? :D Sen åkte vi hem till mig; jag och Stina och slagga gott ;)
Måndag var det maraton i stan och vi var där och kolla när Frank sprang i mål. Han vart jätteglad över att vi kom, tacka jättemycket. naw cuttie ;) Sen åkte vi på picknick i det gröna :D ALLTID VI! Sen vid åtta körde jag hem Stina och åkte hem till mig.

Igår jobbar jag, Urs och jag åkte ju till stranden med barnen :D Idag har jag jobbat, hela eftermiddagen satt jag i solen på baksidan, när jag slutat alltså :) I morgon ska jag och Stina åka till FOTA med barnen, hoppas nu det inte regnar :( Nej det gör det nog inte :D:D Ska bli roligt! SÅ mycket enklare, lättare, roligare att jobbar när man har tillgång till bil, för då kan man ta med barnen till massa roliga ställen! Nej nu ska jag sluta för idag. Slänger in en bild på mig och Stina, syrran skicka självporträtt ;) Shyrre lixom

image200
Jag & Stina :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback