Jobb och dagen :)

Jobba idag då, var dödstrött i morse. Somna klockan tio igår kväll och gick upp vid halv nio i morse, dödstrött! Hur kan jag vara de?! Hade Brian bara, han sov och jag städa undan lite efter frukosten och vek lite tvätt, sen tog jag en dusch, när jag kom ut så hade han vaknat så jag tog upp honom i min säng så somna vi båda om :) Sov i typ en halvtimme, eller Brian sov nästan en timme till :) Jag fixa ordning mig och sen vek jag lite mer tvätt och fixa lunch, och sen strök jag innan Urs och Grace kom hem. Jag fick skjuts in till stan när jag slutat, kika runt lite. Köpte en present till syrran :) Ramona: Neccesärerna var slut, Sry! Fanns inga andra heller tyvärr.

Sen tog jag bussen hem, låg och läste fram till middagen typ :) Och nu sitter jag här, efter middag och allt. Ikväll ska jag hjälpa Dec i garaget, vi ska städa undan. Lägga upp saker på vinden och så. I morgon åker han till London så jag kommer ha bilen fram till torsdag nu, dag som natt :) Kanske ska åka till Stina i nya huset i morgon på dagen med barnen, får se hur länge jag jobbar. Grace är ju i skolan till tolv så, måste hämta henne för Urs är upptagen. Stackars Stina har ingen bil, lilla Peggy rasa idag. I spöregnet, stackars lilla Peggy hoppas hon repar sig, annars är det nog dax för Frallan att införskaffa en VOLVO, eller vad säger du Stina? Läste du din resedagbok förresten? Hälsa Yvonne att Keith är för kort och för ung ;) Tre dagar kvar nu, eller fyra så är jag hemma i Sverige :) Alla vänner som vill träffas när jag kommer hem, jag kommer använda min svenska lur från och med fredag, så det är bara att ringa, Irländska går naturligtvis också bra att ringa på.

Väderprognos: Vädret här varierar ganska mycket nu, det var regn hela förra veckan, söndag blev det faktiskt ganksa torrt och varmt på eftermiddagen. Men i morse hade regnet kommit tillbaka, de ÖSTE ner hela förmiddagen, sen kom solen och uppehåll. Nu är solen framme och lyser på oss frusna själar som vandrar på Irland ;) 19,4c

Pyret är perfekt (i min värld asså)

image210
PUSS!

Kommentarer
Postat av: gökan

fan va het du är sötnos!!!

2007-06-23 @ 03:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback