Lååånga dagar :/

Igår jobba jag jättelänge, sluta inte fören Dec kom hem runt elva typ. Då gick jag och lade mig, för att gå upp halv åtta i morse och börja jobba. Sen har jag haft Brian HELA dagen. Urs kom hem vid sex för att lägga Brian, och nu åkte hon igen. Så nu vätar jag på att Dec ska komma hem så jag kan sluta. Då ska jag och Stina gå på bio :D
Har haft fullt upp idag, i morse städa jag överallt typ. Skura alla golv på nedervåningen, plocka undan och damma, sen dammsög jag lekrummet, städa badrummet uppe och nere, sopa på övervåningen. Usch trött :l Men så kan det vara när man är aupair. Har även tvättat tre maskiner idag oxå, det var ju ioförsig mina kläder, eller det var några av Brians plagg oxå. Strök lite oxå, städa mitt rum. När Urs kom hem gjorde jag middag till oss; Ris, currysås och kyckling. Hon tyckte det var jättegott :P Pyret är mästerkock :) Och LÄTT bästa hemmafrun! ;) Gick även en promenad innan lunch med Brian, gick till posten och posta lite vykort, och sen gick vi till affär´n. Lite jobbigt idag, för jag har inte haft någon bil. Ganska tråkigt, och instängt. Hade ju kunnat ta bussen om det inte regnat. Tråkig dag, REGN REGN RENG, typ. Lite uppehåll bara. VILL HA SVENSKT VÄDER, Kan ni skicka lite?

Har noppat mina ögonbryn oxå, känner mig fräsch ;) Sen har jag piercat örat, haha. Eller inte riktigt, tryckte i örhängen i två gamla, igenvuxna hål. Brände lite bara. Så nu har jag sju hål igen, Lauren kommer bli överlycklig, HAHA :) Mindre än två veckor tills jag kommer hem nu. Jippie! Najs som tusan, SVERIGE SVERIGE fosterland. (Nej jag är INTE rasist!!)

image204

KRAMISAR

Kommentarer
Postat av: Lella!

Va busig du ser ut o vara ^^ hihi. kramiar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback