Pavag

Japp, nu ar jag pavag hem till Sverige. Sitter nu i Dublin har checkat in, sa nu ska jag nog ta och ata lite frukost, innan planet mot Sverige lyfter :D Kunde ju inte somna igar kvall, lag och laste till halv tolv, sen vakna jag vid ett, vid tva, halv tre, for att sedan forsova mig och vakna tjugo over fem, taxin kom halv sex, Shiit, panik typ! Men jag hann allt, utan problem, fick skippa sminket och frukost. Men hade tva applen med mig som jag at. Nu ar jag snart i Sverige, hoppas det ar fint vader?! I Cork blir det nog jattefint idag, himlen var bla och man kunde se solen stiga upp, bland molnen. I Dublin daremot regnar det, Usch trakigt tur att jag inte stannar sa lange :)
Fick en fet lon igar iallafall :) Fick min vanliga lon, plus extra for timmarna jag jobba forra helgen och forra veckan, nice som tusan! Nej om jman ska ata lite frukost, Kaffe vore ju gott. Funderar pa ett glas vin oxa :) kanske far vanta lite, Mor min om du laser, borja korka upp for jag ar pavag :D Love you!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback