Regnet kom tillbaks :/

Spöregn HELA dagen och en cranky Brian = Inte världens bästa dag. Brian sov en timme i morse mellan nio och tio, jag passa på att sova lite jag med :) Sen gick jag upp pch städa badrummet, Brian var vaken kanske 20min innan han börja bli cranky, han bara skrek och jag vet inte varför, försökte med allt! Vid tolv hämta jag iallafall Grace och vi åkte ut till Stina i nya huset :) Hade lunch där, Brian åt lite men sedan var han bara grinig, han somna tillslut en stund, men vakna en halvtimme senare och bara skrek. Påvägen hem somna han i bilen, och när vi kom hem var han lite piggare, men hade feber. Så han blev snart grinig igen. Urs var hemma så vi gjorde inget direkt, Dec är ju i London så det är ganska tyst i huset ;) I morgon jobbar jag som vanligt. Stina sover nog här eftersom hon ska till flyget tidigt på torsdag morgon! Blir ju lite närmare från mig, sen har hon en tanke om att jag ska köra henne klockan halv sex på morgonen, HA! :) Det är min gullunge de :D

Igår städa vi ju garaget jag och Dec, jag ville slänga allt. HAHA! "Använder ni det?, kommer ni någonsin använda de? Varför inte slänga de, eller ge bort de? Tar ju bara plats om ni inte tänker använda de" ;) Vi slängde några saker och gav bort en del, jag fick ett fotbad :) Eller jag fick det inte men dom tänkte lägga upp det på vinden ifall dom vill använda det om kanske fem år, så jag sa att om det står i mitt rum så kommer jag använda det :) Sen fick jag en kossa :D ett gosedjur asså, jättesöt!  Men vi höll inte på så länge, så vi är allt ifrån klara! Han var tvungen att ta ett break, Jag menar herregud! Börjar man med något så avslutar man det oxå, eller? Iallafall, han tog en öl och jag och Urs tog oss en gin&tonic var, så satt vi och prata lite innan vi gick och lade oss. Och nu ska jag nog ta mig ett fotbad :) MYSIGT! Två arbetsdagar kvar nu, sen kommer jag hem :D:D Längtar som tusan! Och DU, jag ringer dig på fredag kväll eller lördag, right?! Ses, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback