Sköna bilder

Lägger upp några sköna bilder från de senaste ;)

image201


image204


image205


image206


image208

Skulle slutat jobba vid middag ungefär fem-tiden idag, trodde jag. Men ändrade planer. Klockan är snart halv tio och jag jobbar fortfarande. Min sötplutt var ju hos läkarn idag, och dom skulle göra några tester eller något, så hon ska stanna över natten. Så Urs var bara hemma och hämta grejer förut. Dec har prov idag, så han kommer hem om en timme typ. Så jag fick lägga Brian i kväll. Och i morgon börjar jag tidigt. Dec måste åka innan åtta :/ Så det blir tidigt och jag vet inte när jag slutar. Men så är det när man är aupair. En vanlig dag kan förändras väldigt lätt. Men sånt händer. 

Skulle egentligen gått på bio ikväll med Stina. Men de blev ju inget nu. Stina var oxå tvungen att jobba ikväll så det var ju bra :) Hehe, det är hon och jag. Inte nog med att vi ses när vi inte jobbar, vi ses även när vi jobbar, eller när hon jobbar och inte jag, eller jag jobbar och inte hon. Jag ska till Borås midsommar dagen, för Stina har grillfest :D Haha, vi kan inte leva utan varann helt enkelt! Eller hur bruden?! ;P

SNART MYCKET SNART, kommer Pyret till Sverige. ÅH jag längtar så mycket! Träffa alla igen, möta svensk sommar, ÄTA SVENSK MAT :) Dricka mjölk, SOLA, bada i sjön. Berget du och jag jonnatan ;) MIDSOMMAR, parta i Sverige, Dela vinboxar med mamoo ;) snacka skit hela natten med mamoo och frigolitpappa :P

Snackar jag mycket strunt eller? Svaret är nog MYCKET POSITIVT ;) Är det alltid Pyret, eller? Haha tror de. Visste ni förresten att musikalen "RENT" är OTROLIGT, grymt BRA. Se den! Om ni får chans. Musiken är helt underbar, träffar jag någonsin han som skrivit musiken ska jag ge honom en kyss och TACKA honom. Det är helt magiskt bra. På tal om film, eller musikal så var vi ju på bio förra veckan; jag och Stina. Vi såg "Paradise lost" Som vi trodde skulle vara superäcklig och ruskigt bra, men ack så fel det var. Den var bara äcklig, men inte som i läskigt utan som i gross. Storyn: Några turister lämnar sin buss i Brazilien för att söka upp en plats där det finns något att dricka. Dom finner en bar mitt på stranden, som nästan är tom, sånär som på ett svenskt par (!!)  Jo dom pratar tillochmed svenska, de bästa i filmen ;) Dom stannar över natt, dom vaknar upp på morgonen och inser att dom blivit rånade på allt; pass, pengar, väskor- barpersonalen har drogat ner dom. Dom fångas in för att donera sina organ. En läkare i Brazilien ligger bakom allt, hans plan är att droga ner amerikanska turister, ta deras organ medans dom lever.
Den var inte bra alls, de bästa var svenska paret som snacka svenska :D Mycket av det som sägs i filmen är på Braziliska och dom har inte textat, så man förstår inte det som sägs förutom det på engelska och SVENSKA förstås. Stackars Irändarna som inte kan svenska ;)

Slänger in en söplutt oxå, sen ska jag nog snart nana kudden :)

image207


PUSS PUSS Eran Pyret :)

Kommentarer
Postat av: Piba

Hej på dig Pyret...Hoppas allt e bra med dig...hörde att du bloggade lite så jag var ju tvungen o kolla läget..Ha´t gött...Kram Piba

2007-06-12 @ 14:59:58
Postat av: Ramona

När har du och lilla Stina tänkt att sluta skämma ut er för hela världen? Folk blir ju rädda när dom ser era bilder ;O
HAHA ;) Saknar dig syrran, snart är du hemma :) Love you <3

2007-06-12 @ 16:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback