Bakfylla och Tårtbak

Som jag skrev igår, så skulle vi ut och festa. Det var vi. Och shiit va kul vi hade :P Vi börja hemma hos Harriet med att laga middag och käka, och dricka en hel del ;) Skulle bara vara Stina, jag och Harriet med Eva och Sanna joina: Ju fler desto roligare :D Så tog vi bussen in till stan, dock inte Eva.
När vi kom till stan gick vi till en pub för att pissa, där snacka jag med några har jag för mig. Vet inte vad det var för folk, eller vad dom hette :$ Stina och Sanna stod på bussstaionen och vänta på Sören, och när han kom gick dom hem till Sören för att lämna Sannas väska, och när dom skulle komma till puben där jag och Harriet satt. Så kom Stina ensam.

127346-152


Vet inte vart vi tog vägen sen. Vet att vi gick till Old oak så småningom iallafall, där mötte jag en fransman. Han var ganska söt. Sen blev jag tydligen utslängd, OJ! Så vi gick vidare till nästa pub och drack lite. En gamling stötte på mig där inne, men jag fick hjälp från Stinas ragg ;) TACK
Tog en taxi hem vid halv två ungefär. Hem till Harriet för att sova. Vakna vid sju i morse tror jag, av Stina. Och då fatta jag inte vart jag var. Sen klarna det lite, sen somna jag :P
Och idag har jag ej mått något vidare. Usch vilken baksmälla :/ Vid fyra orkade jag ta tag i mitt liv och ta en dusch och klä mig. Stina skulle hämta Mark och köra honom till stan så jag åkte med och hon körde hem mig påväg från stan. Väl hemma var jag ganska slö. Men gjorde en pappersängel med Grace innan hon gick och lade sig :D Duktig Pyret!

Så har jag börjat med tårtan till Declan, har gjort botten så den håller på att svalna nu. Sen ska jag göra fyllning och i morgon blir det att garnera med grädde och färska jordgubbar :P Mmmm
Stina är här ikväll och håller mig sällskap, just nu är hon i väg på Tesco för att köpa lite saker så vi kan göra chokladtårta med tryffel
http://www5.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=14479 
I morgon är det jag som går upp med barnen. Men på måndag får jag sova ut :) *längtar* I natt ställer vi fram klockan en timme, rikitigt najs. Så om ungarna vaknar sex så är klockan sju. Riktigt najs :)

Vad gjorde ni igår? Är nyfiken på hur ni lever era liv utan mig ;)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback