Da var man hemma igen

127346-99

I Cork assa :) Kanns bra att vara tillbaka. I sondags var Bella, Em och Marie over. Synd att inte fler folk kom. Jag hade ju sagt till nagra att dom fick komma. Men sa ar det alla har val inte tid :/
Akte till Gbg pa eftermiddagen och halsa pa en van, och igar (mandags) akte jag tillbaka till Irland. Harriet och Sanna motte mig pa flygplatsen, Urs och Dec kunde inte. Vi akte hem till mig och lamna mina vaskor, sen drog vi pa BIO med Stina. Sag Hot Fuzz; Bra, men lite knas. Skulle vara en komedi, det var typ svart-komedi. Bada skrack och komedi i ett. For att citera Harriet: "Jag satt och skratta och helt plotsligt blev jag radd" :D haha, helt sant assa.

Sen korde Harriet och Sanna hem mig och jag gick in och packa upp lite. Mitt paket med O'boy hade krossats sa jag hade O'boy pulver i hela vaskan. Samma sak med mitt glitter-puder, sa jag hade glitter i halva vaskan oxa :/ Smart jag ar, som inte lade sakerna i pasar, aja. Nu har jag lart mig en vaska :)

Idag har jag jobbat; fram till halv tva hade jag lille Brian. Eller han ar inte sa liten langre, vaxer som tusan varje dag! :D Jag tog hand om tvatten nar jag hade honom, var ganska mycket idag :( Sen har jag tvattat mina klader! Sen gjorde jag inte sa mycket mer nar jag jobba. Nar Urs kom hem satte jag igang med att stada mitt rum :/ Storstada sa nu ar det rent som tusan ;) Dammat overallt och fixat, bytt sangklader och stadat garderoben. Sa nu kanner jag mig riktigt duktig :P Nu ska jag inte gora nagot foren middagen och efter det far jag se vad som hander. Vet inte om vi ska hitta pa nagot ikvall, Aterstar att se!


Fran puben forra veckan :)

Vaderprognos: Gratt, mulet, regnigt. TRAKIGT vader med ett ord :/ 9c

Pussigull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback