Dagen i all ära

Idag har jag jobbar, ovanligt :)
Igår var jag och Stina på puben, haha. Tog en cider, sen gick vi till donken och åt. Åkte hem och satt i bilen en timme ungefär och prata, innan Stina slänge ut mig :P
Och gud va trött jag var i morse :/ Usch! Det är verkligen det värsta jag vet, att vara trött. Konstigt eftersom jag typ alltid är trött, men men.
I morse gjorde jag och Grace en sockerkaka med chokladglasyr och kokos, smarigt. Tjejerna kom ju på fika så jag var ju tvungen. Men ni lär ju få baka varje gång jag kommer till er nu, när jag har bil =) Faktiskt Ursulas ord *tsss*

Vad har jag gjort mer idag? Hmm, jo vikt kläder och strukit kläder, och passat barnen, varit på affär´n med barnen, pysslat med Grace; Målat, klistrat, glitter och grejer :) Sen har jag, hmm. Lagat risotto till lunch :D Och bara mest gått omkring, softat lite.

Sen igår är Brian 7mån. Förstår ni att han är stor, när jag kom hit var han 9veckor, ojoj. Och så söt han är, en riktig smiler, han bara ler åt alla han ser. Han kommer bli farlig när han blir äldre, haha! Det ska nog gå bra ändå, jag ska lära honom hur han ska bete sig mot kvinnor :D

Harriet är påväg nu vi ska se vad vi ska hitta på ikväll. Jag har ju bilen, hehe. I morgon blir det mer jobb. Harriet och Euan kanske kommer över, eller Stina och mary-ellen. Vi får väl se!

Väderprognos: Ganska fint i morse, men lite kyligt! Senare blev det mycket varmare och soligt. På eftermiddagen kom det regn :/ Men nu är de som en fin sommarkväll!

Nu ska jag gå, för mamoo är i luren :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du förstår nog inte hur mycket jag saknar dig!! Oändligt massa!! <3

2007-04-01 @ 23:41:17
Postat av: Ramona

Har du dött eller ngt eller? ;S

2007-04-02 @ 12:23:38
Postat av: Petra

Var är du?

2007-04-02 @ 12:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback