Dagens Citat

" Min basta van ar den som tar fram det basta ur mig "

Kommentarer
Postat av: Joahn svensson

Haloo!;) pyret sugen på lite chåklå?:P aja ska dra nu hare gött ses!

2007-03-09 @ 13:23:47
Postat av: Petra

Hallåååååååååååååååååååååå!!
Var är du????????????
Har junte skrivit på tre(!) dagar....
Starting to get worried =)
The Ark rules!!!!!!!!!!!
Kramiz

2007-03-11 @ 21:04:04
Postat av: Mammoo

Hej lilla gumman var håller du hus någonstans du har ju inte skrivit bloggen på flera dagar????
Jag har precis kommit hem har jobbat hela helgen det känns skönt att vara ledig ända tills i morgon tisdag då skall jag jobba igen,men efter möte på onsdag så är jag ledig gott gott..ända till måndag.
Hoppas du har haft en trevlig helg har du bakat något nyligen eller har du bara varit ute och festat???
Snart kommer din bror ner till dig det blir ju roligt för er jag skall köra Christoffer till flygplatsen på onsdag så han kommer iväg till dig.
Skall sätta mig för att dricka en kopp kaffe vi hörs jag ringer dig. Pussar och Kramar från Mammo och Lasse.Ps här hemma är det VÅR vi har 11,5 grader varmt SSKÖÖÖNT!!!!!Love you.

2007-03-12 @ 13:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback