Dagens Citat

"Någon som du inte ens vet existerar, älskar dig"


Kommentarer
Postat av: Mammo

Hej lilla gumman det är underbart i det fina vårvädret kanon med värme ca 16 grader varmt kan det bli bättre?
Hoppas det går bra med bilkörandet för dig jag känner mig så stolt över dig allt du gör på Irland.Just nu så har Ramona hjälpt mig att färga mitt hår även lite slingor har det blivit det blir fint Ramona är så duktig.Jag har jobbat samt putsat fönster och städat här hemma det syns ju mer damm när solen tittar fram och då måste jag städa bort det hi hi..Ja nu är det inte så länge till vi åker ner till dig det skall bli så Underbart då är det ju riktigt med Vår där nere Gott!!Jag ringer dig i morgon torsdag så vi kan pratas vid ha det bra Många BamseKramar Mamma och Lasse Love you

2007-03-28 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback