Hjälp påväg :)

Jo visst kan jag hjälpa dig, LENA. Gå in på www.blogg.se där kan du klicka på en länk "starta egen blogg" Klicka där och följ instruktionerna, sen är de bara att lämna ut ditt nick till alla du vill ska kunna läsa din blogg. Du kan även om du vill att bara vissa ska kunna läsa lösenordsskydda din blogg, Då ger du bara ut lösenordet till dom som får läsa. Inga krångligheter. Lycka till!

Igår var ju då jag och Stina på bio, vi såg I want Candy: handlar om två studentkillar som vill slå igenom som filmskapare. Och för att göra de så ska dom göra en porrfilm. Men dom behöver en känd porr stjärna, som har lagt porren på hyllan.
Var väl hemma vid tolv, och då gick jag och lade mig. Börja 8,30 i morse. Hade Brian på förmiddagen. Sopa och torka golven på nedervåningen. Sen kom Stina över med Mary-ellen. Och vi tog en fika. Vid lunch kom Ursula hem med Grace och jag sluta. Så på eftermiddagen, gick jag till banken. Sen tog jag bussen in till stan. Gick till Vibes&Scribes dom hade utförsäljning så jag köpte lite papper, stämplar och färg :) Sen gick jag hem i det fina vädret!

Väderprognos: Sol :) Vacker väder på eftermiddagen. Lite kyligt på förmiddagen. Sen vart de upp till 14,5c, varmt och sol :D UNDERBART!

Idag kom försäkringen på bilen så nu ska jag ut och köra :)
På Irland måste man vara försäkrad på bilen man kör, och jag har ÄNTLIGEN blivit försäkrad på Declans bil. Så nu får jag köra :) Ska ringa Stina nu, och se om hon ska med!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback