NORBIT och The Ark

Igar kvall var vi och sag Norbit. Ska forsoka forklara vad jag tyckte om den. Hmm var ska jag borja? Vet inte om jag tycker den var bra eller dalig? Tyckte val den var SADAR. Tyckte bara mest att den var jobbig, alltsa den var kul emellanat, men inte HELA tiden. Och den var typ bara lite smarolig. Inte sa jag satt och garva, mest HAHA thats it. Iallfall sen hade Eddie Murphys ena rollfigur talfel, och har man inte text da sa ar det svart att forsta allt. Iallafall nar det ar pa engelska. Sen var det en kille till som hade talfel. Sen var den ganska forutsagbar. Man forstod vad som skulle handa, efter halva filmen. Ganska latt utraknat. Men den far P P P P P

127346-123


Idag har jag jobbat. Hade Brian i morse. Och GUD va trott jag var :( Satt och kolla pa Leende Guld Bruna Ogon pa Svt. Det var ganska kul :) Ska kolla dom andra avsnitten en annan dag :)
Sen tog jag en dusch och var faktiskt lite piggare efter det! Sen kolla jag lite pa TV:n med Brian innan jag gav honom lunch. Och Urs och Grace kom hem. Pa eftermiddagen akte vi och bada alla fyra. Forsta gangen for lille Brian. Han trivdes! Han var sa sot! Sen var vi pa Douglas Court och handla lite innan vi akte hem for att fixa middag. Sen har jag mest slappat och nu sitter jag har. For Urs och Dec ar ivag en svang och jag "babysiter" eller inte riktigt, dom fraga om jag hade nagra planer men eftersom jag inte hade det, sa akte dom. Barnen sover sa jag finns bara har ifall dom vaknar. Vilket inte ar troligt! Nice jobb jag har, I KNOW :)

I morgon vid den har tiden sitter jag nog pa puben med brorsan. Det ar val det enda han kommer vilja gora nar han ar har :P Han kommer imorgon kvall. Ska bli sa KUL :D Sen ar det ju Patricks day i helgen. Fest Tors-Man. Ska bli fett kul. Tyvarr jobbar jag sondag kvall. Men man far val offra sig!

127346-125


Har ju HELT glomt av att skriva om melodifestivalen. THE ARK vann, sa gott! Dom ar ju schlager; Show, klader, sang, homosexuella :) dom har ALLT som kravs for en bra schlager. Och NI som sitter hemma och deppar och tanker: "Sverige skammer ut sig" Till er: KAN LORDI KAN THE ARK!


Vaderprognos: Ah varen ar har! 12c idag. Lite kallare pa morgonen. Bla himmel HELA dagen, inget regn. UNDERBART. Lite moln pa himmeln men det ar ju det alltid, nastan! :) ALSKAR VAREN. Man blir sa glad och KAR i hela kroppen, I allt och ALLA :) Tihii

Kyss o SMEK till hela Sverige :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback