Puben, puben, puben

Ujuj, vilken vecka. Så mycket har jag inte druckit sen studenten, varje dag sen i onsdags! :) Men jag mår toppen, hehe. Ikväll blir det mysig hemma kväll, kanske med Stina. Annars ensam! Jobbar så, barnen är ju hemma, men dom sover. Tror brorsan kommer gå ut. Det är ju därför han är här!
Ni som funderat på att åka till Irland på St.Patricks day, till er säger jag bara: Gör det! Det är så värt de, Super kul. Och vilken atmosfär det är. Alla är på topp :)

Lena: Offe hälsar tillbaka. Vi har det jättekul, sitter på puben för det mesta :D Men sen är vi ju på irland oxå! Hur är det med dig?


Nej jag uppdaterar senare, Ids inte nu! Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack for halsningen.Mar ganska bra faktiskt.har inget har kvar.jag gjorde en Britney och tog bort det mesta.Och nu har jag tappat det.haha.Mar inte daligt av cellgiftet heller.Far vark i kroppen och blir vek.Men annars ok som tur ar.Foss ar i Mogan och har varit bort i 3 veckor.Vi har ju baten kvar.Sjalv hoppas jag komma hem till Sverige i Juni och vara hemma hela sommaren.Min behandling ar slut den sista dagen i maj.Sa jag far kanske klartecken och kan aka sen.Det ska bli skont att fa komma hem och traffa alla.Forstar att du trivs pa Irland.Vet ju att mamma och dom kommer.Synd att vi inte ar pa samma stalle..da hade vi kunnat traffas..Har kollat dina kort sa nu vet jag hur mammas kille ser ut..haha..Hon ser sa lycklig ut pa bilden.Har mailat henne idag..Kramar i massor till dig och Offe fran extra-mamma

2007-03-18 @ 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback