Sweden, here I come :)

Idag har det varit underbart vader. Harriet var over pa morgonen, sa vi tog med mina barn till dammen. Och plocka aven ner lite smorgasar till lunch, sa satt vi nere vid dammen i det fina vadret och at och laste sagor :D Sen var Harriet tvungen att ga for att aka och hamta Euan pa playschool. Sa jag stanna lite nere vid dammen med barnen innan vi gick hem. Gjorde lunch till Brian mata honom, stada bada badrummen, och tvattade golvena pa overvaningen. Sen gjorde jag lite tvatt, vek, strok och sant!

Efter det gjorde jag och Grace en Notkaka vet inte om den kommer bli god, hitta ett recept pa natet som jag testa. Men den blir nog god :P Och Urs som vanligt nar hon kom hem: " I'm on a diet, like! " :)

Vaderprognos: Soligt, varmt, bla himmel. Var for att sammanfatta det :) 10c skulle jag tro. Inte sa varmt kanske men solen varmde :) Och det var underbart nere vid dammen. Sa gick vi den langa vagen hem. Men som vanligt kom det nagra droppar regn pa eftermiddagen. Men nu ar det uppehall igen :D

Ikvall kommer Harriets pappa och lillasyster hit :) Sa vi ska ga pa puben eller nagot. Ska bli kul att traffa dom! Igar skulle vi pa bio. Men Stina kunde inte och Sanna visste inte. Sa jag och Harriet skulle ga sjalva, men i sista minuten kom vi pa att vi gar pa puben istallet :D Det var jatte trevligt, men lite for lange. Var inte hemma foren 2.30 Ojoj, Forsov mig o morse; Urs ringde 08.19 "Dec been waiting on you since 8" Ajajaj inte sa bra! men men han var inte arg iallafall. *Puh*

Petra!
varfor ska ni vara ensama sa lange? Vad ska han gora dar? Vi kan ju ringas till helgen, nu nar jag ar hos mamoo :) OM jag kommer vara hemma nagot vill saga, haha!

SLEM! Men da rings vi till helgen :) Sa far vi se om vi kan hitta en liten lucka i mitt spackade schema. Trevligt med hund, eller jag HATAR ju hundar men anda. Bra liknelse, verkligen. HAHA Men de finns ju faktiskt vissa barn som rakar ut for sant :S Tycker sa synd om dom. Vill man inte ha barn, Sa SKA MAN INTE SKAFFA DET HELLER!

Nu far jag saga stopp for den har gangen, Middagen ar snart serverad :P Nasta gang ni hor fran mig ar jag nog i Sverige :)

SWEDEN here I come :P

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi ska vara ensamma eftersom Abbe åker till alperna och åker skidor..
Adam blev biten i tummen igår av ett barn, det är synd om honom nu..
Vi kan absolut höras i helgen =).
Kramar

2007-03-02 @ 11:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback