Swenska maten is the shit ;)

I går kom jag till Sverige =) Trodde inte jag skulle komma hem. Hade bokat taxi till 6.15 på morgonen. Han kom 6.30. Incheckningen stangde sju. Men taxi-chaufforen korde fort som attan, sa det tog bara tio minuter dit, ojoj garda hade inte blivit glad ;) Sa jag hann ju med iallafall. Vi var tjugo minuter sena fran Dublin, men jag var anda hemma ganska lagom tid. Mamoo hamta mig pa flygplatsen och vi akte hem till Lasse och barnen. GUD va gott det ar med svensk mat! Sen akte jag och mamoo hem till grästorp.
Jag var hemma en stunde, sen åkte jag ut till Em & Fredrik. Det var så roligt att träffa dig älskling! :D Var där en stunde sen åkte jag hem igen. Somna väl vid halv tre; Jag, Mamoo och Lasse satt uppe och tjattra en liten stund :P

I morse gick jag upp vid nio, och vi skulle åka vid strax efter tio. Men vi åkte två bilar så Mamoo och Lasse åkte tidigare än mig. Så kom jag på påväg till kyrkan (Syrran hade ju dop) att jag kunde hälsa på Ida en snabbis, när jag ändå åkte förbi. Så jag åkte in en sväng, blev lite för lång stund. Så jag fick väldans bråttom till Kyrkan :D Kom ju i tid iallafall!
Sen var det dop och efter det, mat och tårta. Supergott :P
Efter dopet åkte vi och hälsa på mamoos bror, och det blev sent. Kom inte hem fören nu. Och i morgon kommer det folk hit hoppas jag =) Sen blir det nog att jag åker till Götet i morgon eftermiddag och åker direkt till flyget på måndag. För då åker jag tillbaks till Cork igen :) Saknar ju er allt lite!

Nej allt för mig. Petra: Jag ids inte skriva väderprognos när jag befinner mig i Sverige. Hoppas det är ok?

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback