Uttråkad :S

Började morgonen med att gå och lägga mig vid tre (nya tid) Sen vid kvart över fem vakna Brian, var inne hos honom gav honom nappen och in i min säng igen. Grace vakna vid halv sex-sex för att hon kissat i sängen. Så jag bytte pyjamas på henne och slängde in henne i min säng. Tio minuter senare vakna Brian, tog in även honom i min säng. Så där låg vi alla tre vakna och sovandes emellanåt tills vi gick upp vid 7,40. Först orka jag inte göra något, satt framför Tv:n med Brian. Sen börja jag garnera min tårta till Dec. Sen flöt de på; Var på affär´n, lekte ute i trädgården, städa lite, vek kläder, strök kläder osv.

Vid elva-tolv kom Ursula upp och strax efter väckte dom Declan. Han kom ner i morgonrocken och öppna sina paket. Sen åt vi lite brunch :) Och senare efter det åt vi min tårta. Dom älska den! Tyckte den var supergod :P
Sen åkte dom iväg allihopa och jag blev ensam. Harriet kom strax efter och vi skulle hitta på något. Men ORKA inte, och sen finns det inget att göra här :/ Så vi satt mest och prata med varsin filt för vi frös som satan :(

Sen så skrev jag till S vad jag tyckte och tänkte om hennes beteende. Tycker hon sviker gång på gång. Som i fredags skulle hon gå ut med oss tjejer. Men sen ville hon ha med killen och det var väl OK. Men sen kom dom inte med, utan skulle ringa när dom kom ut. Dom ringde aldrig men vi såg dom på puben. Dålig stil. Även fast man inte vill festa så kan man faktiskt ringa och säga det då. Det var ju inte så vi tvinga henne att gå ut med oss. Utan hon känner att hon kommer bli ensam när killen flyttar hem, om hon inte har oss kvar! Dax och tänka.

Efter det tog vi en promenix jag och Harriet. En ganska lång en, det var väldigt skönt! När vi kom hem åkte Harriet hem och jag gick och lade mig ganska fort efter! Sov till elva halv tolv idag :D Gud va skönt. Som jag sagt tidigare: sovmorgnar är till för att sovas bort! ;)
Gick upp tog en dusch sen åt jag brunch med Ursula och Grace. Vid ett tog Ursula Grace in till stan och jag hade Brian. Först softa jag bara framför Tv:n. Sen gick jag till banken och posten och kom på varför inte gå till stan? Tänkt och gjort. Gick in, kika lite, gick hem. Det var ju underbart väder!

Väderprognos: SOL, SOL, SOL och blå himmel. Underbart väder dock lite kyligt i skuggan :( men varmt i solen :D

Nu måste jag kila, ska på bio med Stina och vill ju inte komma sent!
Puss och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: extra mamma

Hej hjartat.Hoppas att du mar bra..Kan du hjalpa mig.Startade en blogg pa aftonbladet.Men ingen kan ga in pa min blogg trots att jag kontaktat dom.Var startade du din blogg.Verkar vara battre.Det ar ju retligt att sitta och skriva och ingen kan lasa..haha..Kramar och pussar fran extramama i Cramlington

2007-03-27 @ 10:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback