28 weeks

image173   image177

Ok, jag och Stina var på bio igår, såg 28 Weeks later. Den var BRA! Superbra! Precis som en skräckfilm ska vara, var den läskig. Och den var verkligen bra! Det är ju en sån sak som skulle kunna hända i verkligheten. Vilket gör den ännu läskigare. Var skiträdda jag och Stina. Vi var helt skakis efteråt. Vi ville hem. SE DEN! I recomend. Läskig som satan, riktigt bra rysare!








Nu ska vi ta och kolla på 28 days också. Det är filmen innan 28 weeks. Sen vill vi se Pirates of caribbean, och massa fler :D Detta var den bästa på länge vi sett. Nästan bättre än Black christmas, eller den kanske är bättre? Nej dom är nog lika, säger vi ;) Nu ska jag lägga mig och läsa en bok och äta godis, Ja jag vet jag borde inte, men Wtf?!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback