igår..

.. slappa jag ganska mycket, tror jag. På förmiddagen var Stina och färga håret så jag hade Mary-ellen här och Brian och Grace. Vi var  ute och lekte, sen tvätta jag mina kläder och strök lite, baka även en banankaka. Blev väldigt god ;) Sen kom Stina och hämta Mary-ellen för att hämta Lauren på skolan. Vi åt lunch; jag och barnen, sen åkte vi till en lekpark med Stina och barnen. Var hemma vid ungefär fem, då vek jag lite kläder och fixa ordning i huset. Sen kom Urs och vi fixa middagen och mata Brian. Precis när vi satt oss för att äta kom Dec hem. (Urs har satt en deadline nu för middagen. Prick 17,45 sätts den på bordet och den som inte är hemma då får äta när han kommer) Stackars Dec var tre minuter sen ;) Hehe
Sen prata vi om våra stolar i köket, vi behöver ju köpa en till. Vi har bara tre och vi är fyra som äter. Så en får ALLTID stå när vi äter, brukar bli Urs. Dec tyckte att Urs kunde låta mig ta barnen på onsdag morgnar så kunde Urs åka iväg ensam och köpa stolar. Då sa jag att Grace är i skolan på onsdagmorgnar och Urs har faktiskt ViktVäktarna då. Då sa han "ni har alltid ursäkter". Då fråga jag vad hans ursäkt var. Han kan ju faktiskt fråga mig oxå om jag kan ta barnen en lördag morgon/fm så kan han åka iväg och köpa stolar. Så på lördag får jag jobba. Alltid jag med min käft hehe. Men Dec kastar nog bara in Brian mellan mig och Stina. Han tar nog med Grace. Vi ska ju ut ikväll; jag och Stina :D Ska bli kul. (hoppas vi)

Får skriva mer sen, Stina och trubbel är här. Later folks!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej. jag lankade till din blogg nu fran min resdagbok sa nu kommer alla jag kanner spana in din blogg...hall igen pa snusket! =P

2007-05-25 @ 18:03:10
Postat av: Petra

Så typiskt dig att alltid säga vad du tycker *hehe*
Men du har ju helt rätt, han kan ju köpa stolar för hur roligt är det egentligen?
Ni kan ju shoppa kläder och sånt, betydligt roligare!!!
Kram på dig! Miss U!

2007-05-27 @ 21:18:13
Postat av: Carro (stinas bästa vän! =)

Håll inte igen på snusket! ;) vill veta precis vad hon håller på med hehe.

2007-05-27 @ 21:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback