Mamoo

Ja det var lite jobbigt och ensamt när ni åkte. Men jag har ju Stina :D Jag hoppas oxå jag kan komma hem till midsommar. Funderar på att stanna med er i Bohus. Men jag vet inte. Lova ju att fira med Em. Men vi kanske kan vara med er båda två ;P Vi får se, först ska jag kolla med familjen så det är OK att jag åker hem. Och sen måste jag ha pengar till det oxå. Stina har bokat sin nu, gick till 2600:- från cork till landveter, med byte i Dublin och Amsterdam (tror jag) Tors-mån var det iallafall.
Jaha så Lisa jobbar hos er, menar du Karlsson? Hälsa henne så gott! Funkar det bra då? Saknar faktiskt er lite på Lane oxå. Men jag tror inte jag hade velat jobba där nu, när det har blivit så stort, det är ju så mycket personal nu. Det var ju trevligt när vi var ett litet företag. Man kände alla lixom.
Nej nu ska jag klä på mig, sitter i fortfarande i morgonrock. Sen ska jag nog ta med barnen på en promenix på förmiddagn och senare i eftermiddag blir det antingen monkey maze eller parken vi får se.

Love you mamoo
! KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback