Petra

Hahaha, ja du får nog tagga ner lite oxå, hehe ;) Jag håller med dig, det var jättekonstiga svarsalternativ. Som den med tv-licens. Nej jag betalar inte, men familjen jag bor med gör det. Alla är ju inte 45-år med familj som gör testet. Lite knas tycker jag. Men jag får väl beställa en resa till kos nu då :P
Vad ska ni göra på midsommar? Ska ni fira i strängnäs, eller åker ni någon annanstans? Jag ska prata med familjen om jag får åka hem några dagar. Tror det är No. prob.
Nej nu ska jag passa på att äta lite frukost innan Brian vaknar :) Ha en bra dag! Love you Kram

Kommentarer
Postat av: Mammo

Hej lilla gumman alltid lika roligt att läsa din blogg du har så mycket att skriva varje gång.Själv så har jag och Lasse Ramona jobbat hela helgen jag och Lasse kom hem från jobbet igår åkte sen och jobba igen och gick av i morse sen vidare till handledning, kom hem vid 1 tiden. Slappar lite nu faktiskt skönt är ledig ända till måndag om inget annat inträffar.Det var en upplevelse att få komma och hälsa på dig på Irland men jag måste erkänna att det kändes lite jobbigt att lämna dig när vi åkte från dig på Irland.Saknar dig hoppas du kan komma hem i sommar.Jag skall hälsa från Lisa till dig hon jobbar ju också hos oss nu.Sköt om dig Kramar från Mamma Lasse Love You.

2007-05-09 @ 17:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback