Ramona!

Jepps dom vart supergoda :P Gör du såna åt mig på midsommar eller? Tror jag får komma hem, men då blir det nog midsommarafton. Men det gick en plan så jag är hemma 12,45 Och det är ju OK så att säga. Ska kolla om jag får stanna en extra dag hemma då :) Blir billigare om jag kommer hem då också tror jag.
Tillbaka till kakorna ;) Dom är ju godare med pärlsocker, men vad ska man göra när det inte finns? Går ju inte direkt ta strösocker, hur gott skulle det bli? Nu ska jag gå och kolla om det finns några dinosaurier i mitt rum, Grace säger det. Jag är rädd :S

Älskar dig syrran, Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Ramona

Japps dt kan jag göra :) Jag kan baka kolakakor till dig med om du vill ha xD hehe ;P HAHA jasså har du fått såna i ditt rum nu också? ;O trodde dom var utdöda, eller? 8-) Maybe I'm wrong? hehe Love you Kramar

2007-05-18 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback