Regnskog

Gick inte så jättebra att mysa med Brian, jag hade ju hoppats på att han somna och jag hade kunnat läsa en stund, men det gick inte. Han ville bara leka hehe. Vi låg iallafall i min säng och han kröp omkring överallt. Sen messa Stina och fråga om dom kunde komma över, så jag fick ta på mig lite kläder och fixa ordning mig. Sen somna Brian i vagnen :D Så jag passa på att städa badrummet medans jag vänta på Stina. Och med min tajming, kom dom precis när jag var klar :) eller jag skulle precis skura golvet när dom ringde på. Dom var här en stund innan dom var tvungna att hämta Lauren. Jag satte mig framför Tv:n en stund med Brian innan det var lunch dax. När jag höll på att mata Brian kom Urs och Grace hem. Vi hade lunch tillsammans, det var trevligt. Händer ju inte så ofta :) Sen måla jag lite med Grace och lekte med henne, sen mata jag Brian innan Urs skulle ta med barnen någonstans.

Jag tog en promenad, (kom precis hem) gick i en timme :D Jätteskönt. Med lite bra musik i öronen är det inte så jobbigt. Gick en jättemysig väg, fullt med träd och växter. Kändes lite som en regnskog, var lite fuktigt sådär. Bara gick och njöt hela vägen. Alldeles fridfullt, inga större störande ljud, inte för att jag kunde höra så mycket med Mp3 i öronen ;) Fåglarna kvittra och folk rasta sina hundar. Det är mitt smultronställe from now on ;) Man kunde verkligen rensa tankarna där.

image193

Nu ska jag ta mig en dusch, sen ska jag lägga mig och läsa min überbraiga bok ;D I kväll ska jag jobba lite, bara lägga Brian. Sen ska väl jag och Stina hitta på något, får väl se vad det kan bli?! Bio, puben, promenad, vps ;)
Btw det har slutat regna ;) Solen lyser lite, men det är inte direkt varmt ute 16,9c
Puss!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaså fult med träd och växter???
Eller menade du fullt *hehe*
Miss U! Kram

2007-05-30 @ 20:07:12
Postat av: Petra

Jaså fult med träd och växter???
Eller menade du fullt *hehe*
Miss U! Kram

2007-05-30 @ 20:07:13
Postat av: stina

du ar ju sa duktig!!!

2007-05-30 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback