Skryter :D

Nu har jag målat naglarna :D (intressant att veta va?)
Jobbade ju bara förmiddagen idag. Från 8,30-14,00. Ganska skönt att ha eftermiddagen ledig :) Urs tog med barnen till parken eller nåt, så jag var ensam. Passa på att ta en lång, skön dusch och måla naglarna. Smörjde även in hela kroppen och noppra ögonbrynen. Så nu känner jag mig väldig fräsch! ;)

Hade Brian på morgonen, då slappa jag ganska mycket. Orka iallafall städa badrummet och vika tvätten och stryka lite. Så jag var allt lite duktig. Sen hämta jag Grace på skolan kl. tolv och sen gick vi hem och åt lunch. Jag hade pasta och skinksås. Väldigt gott! Jag är väldigt bra på att laga mat faktiskt, måste skryta lite ibland :P Sen hade Brian en skrik-timme. Han ville inget; inte vara i armarna, inte sova, inte äta, dricka, inte vara på golvet, inte i gå-stolen. INGENTING. Tillslut gav jag honom en flaska och han somna. Han har slutat äta en flaska mitt på dagen, men jag gjorde ett försök. Han tog knappt något från den men han somna iallafall! Så det var ju tur!

Nej nu är de middag, kallops på lamm. SÅ vi får se vad det smakar ;) Hörs senare kanske. Tror jag och Stina ska ta en kväll ifrån varandra, tss!

PUSSIGULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback