Städmani

Det är vad jag har fått idag. Har varit uppe sen åtta och städat hela tiden. Knas-pyret, verkligen! ;) Ska snart fortsätta städa lite till, men först ska jag klä på mig. Stina och mary-ellen är påväg. Så då kanske det inte är så smart att gå i morgonrock.
När jag kom ner i morse så gick Urs upp och klädde på sig och gjorde sig ordning, då börja jag städa. Så när hon kom ner igen sa hon "You are down here and it´s tidy, I´m down here and it´s a mess" Hehe, Jo städmanin har börjat. Nu ska jag klä på mig och sen dammsuga lekrummet, So long folks! Vad gör ni idag?


image183

































PUSS

Kommentarer
Postat av: Thomas Larsson

Denna veckan kommer en stor Cider bedömning att publiceras på TheGuide. Välkommen att ta del. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback