Stina?

Sitter här och väntar på att Stina ska dyka upp, hon borde komma snart. Vi ska hitta på något, men vet inte vad. Vi får väl se :D
Har jobbat idag, gjorde inte så mycket, städa ur kastrull skåpet och sen tvätta jag spisen. Annars bara lite tvätt och stryka. Så jag softa bara, typ. Sen körde Urs mig in till stan när jag slutat, och jag gick runt och kolla lite bara. Sen tog jag bussen hem och lade mig och läste. Boken jag läser är ruskigt spännande! Har lånat den av Stina. Finns flera böcker som handlar om samma personer, hon har några fler. Som jag MÅSTE låna. Denna är på svenska men dom andra hon har är på engelska. Bra att läsa på engelska, lite segare att komma igång bara. Sen brukar det lösa sig ;)

VAR ÄR DU STINA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback