Bad

Imorse fick jag lite sovmorgon, fram till tio i åtta :)
Sen har det rullat på. Innan nio hade jag skurat golvena i hallen och köket (och förstört sopborsten) Sen städa jag resten av hot press, som jag inte hann med igår. Sen gick jag och Brian till affären och köpte bröd. När vi kom tillbaka gjorde vi inte så  mycket. Strax efter tolv kom Ursula och Grace hem och vi hade soppa till lunch :)
Sen softa vi lite innan vi åkte och bada. Efter badet tog vi en kopp kaffe på ett kaffe i närheten.

När vi kom hem fixa vi middag och sen satt vi ner och kolla på Tv:n med barnen innan det var dax för sängen. Efter det har jag legat och läst en stund i väntan på Stina :D Hon kommer nog snart, hoppas jag! Hennes kompis kommer senare ikväll. Therese. Och hon har med sig SVENSKT godis, lakris :) :)

I morgon jobbar jag som vanligt, blir nog inte att jag gör så mycket. Kanske tar barnen på bussen in till stan, om det är fint väder!

Mamma: Klart jag kommer hem och städar hos dig :) Ursula tror hon har kommit till ett annat hem, hon känner inte igen sig någonstans. hehe. Snögubben skicka Petra till mig, hon och Adam har gjort den tror jag :) Jag har redan massa julkänsla, längtar till början av december då musik kanalerna kör jul sånger hela dagarna på repeat. Skitsamma att det är SAMMA låtar om igen, det är ju bra låtar :) Lova att behålla snö till mig i år va!? Ska bli så skönt och kul att komma hem och träffa er alla igen :) Saknar er massa! LOVE YOU! KRAM

Ramona:
Jag vet det är ofattbart hur man kan spendera så mycket pengar på så lite tid :P Glöm inte att spara lite pengar till julklappar nu! :) Trodde du skulle betala min resa förresten !? :P Ses om lite mer än en månad :) Saknar dig! Love you, kramar

Petra: Tack för bilden! Hoppas det var lugnt att jag lade upp den !? Den är jättefin :) Skickar du lite snö till mig eller? Hur går det med Vilma? Är hon snäll mot er? Du får skicka lite fler bilder till mig.

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte heller hur jag orkar.. idag har jag varit igång från 4.45 tills nu 22.30.. ska lägga mig.. blää! Hur är allt med dig då babe? miss you!

2007-11-14 @ 22:29:05
Postat av: Ramona

HAHA jaa då men jag kommer bara köpa det jag hittar så får det gå bra med det jag köper ;P

2007-11-15 @ 11:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback