Good Luck Chuck!

På måndag började verkligheten igen. Det var upp tidigt för att börja jobba. Declan åkte vid åtta och Ursula var fortfarande i Kinsale. Jag softa ganska mycket innan jag tog tag i mig själv. Gick och duscha och klädde mig när jag klätt barnen. Sen åkte vi till mahon point och jag köpte fler julklappar :) Jag är riktigt stolt över mig själv! Sen åkte vi hem och fixa lunch. Det vart lite stressigt eftersom jag skulle köra barnen till Carrigaline där vi skulle möta Ursula innan Grace´s musik lektion. Men jag var i tid, tillochmed lite tidig. Prata lite med Ursula innan jag åkte hem. När jag kom hem satte jag på middagen, sen vek jag tvätt och städa mitt rum. Och min garderob. Sen kom Ursula och barnen hem och vi gjorde inte så mycket. Strax efter fem åkte jag och barnen och skulle hämta Declan på jobbet, vi vänta i typ tio minuter sen ringde han och sa att han inte kunde sluta än. Så vi åkte hem och käka middag, sen åkte jag in och hämta Declan.

När Ursula lagt Brian satt jag lite vid datorn innan jag tog med Grace upp på mitt rum och vi kolla på The wiggels. Jag kolla i 45min med henne sen åkte jag på bio med Stina :) Vi såg Good Luck Chuck! Charlie (Dane cook) är tio år och får en förbannelse kastad över sig. "Alla tjejer han har sex med skall finna lycka i nästa man dom träffar". 25 år senare är han en känd tandläkare och har glömt allt vad förbannelse heter. Han möter Cam (Jessica Alba) och blir förälskad. Hur ska han kunna behålla henne efter att dom haft sex?
Den var helt Ok, rolig! Men lite tunn story.

image282
image279image280



















image283

Idag har jag jobbat, har strukit MASSA tvätt :/ Sen var jag och Brian ute och lekte lite, sen var det två killar här och satte upp Declans skjul. Efter lunch somna Brian så jag passa på att stryka det sista jag hade kvar. Sen städa jag badrummet. Sen kom Ursula och Grace hem. Dom var hemma i typ en timme, och nu har Ursula tagit med både Grace och Brian till Chuckies. Jag ska nog snart ta och läsa lite i min bok, den jag läser nu är jättebra! :) 

Finns det mycket snö i Sverige? Vi har det fittkallt här, men ingen snö :S VILL HA! :P PUss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Inte så värst mkt snö här.. puh! Men det är iofs rätt kallt ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback