Hata måndagmorgon :/

I morse var jag DÖD, asså verkligen. Gick upp halv åtta. Var jättetjock i halsen på grund av min hes-het. Låter som jag vet inte vad.
Var död i två timmar innan jag piggna till och börja vika tvätt, sen har jag gjort massa saker idag. Strukit, tvättat, städat ur skåp i köket, sopat golvet, skurat badrummet, bytt sängkläder i Grace säng, städat hennes byrålåda, städat mitt rum, och vart på banken.

Nu ska vi snart äta middag och ikväll kommer Stina och vi ska på bio :D för vilka pengar typ..
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Ramona

Jahapp då blir det jag som får betala alla julklappar i år då! Tack för den :/

2007-11-12 @ 21:46:45
Postat av: Stina

Jäklar vad ni två går på bio hela tiden.
Ska göra mitt bästa för att få snön att falla innan du kommer hem, då slipper jag svära över allt detta regn också :)
Ja sidan blev riktigt fin även om jag inte vet ett skit om hur hon gör :P
En fågel viskade i mitt öra om att Pyret inte bara är ett smeknamn utan att det står på pappret ? :)
Hoppas du har det gott tjejen =)
Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback