Hela helgen :)

I fredags fick jag sovmorgon fram till tio i atta. Det var ju inte helt fel. Men sen var det bara att borja jobba. Ursula bad mig aven att kora mormor till hennes datakurs om inte Dee hann gora det. Det betydde att jag skulle kora henne kvart over nio pa morgonen. Sa jag var tvungen att kla mig och barnen och fa i oss alla frukost innan dess. Sen visa det sig att Dee hann, sa jag stressa i onodan. Men jag fixa tvatten och grejer i stallet och gick ut med barnen. Vi bar ut annu mer saker till skjulet. Sen kom Stina och Mary-ellen runt elva.
Vi fixa lunch och sen fick vi stressa lite igen, eftersom jag skulle hamta mormor halv ett pa hennnes data kurs och kora henne till Dee. Men vi kom ivag i tid, jag lamna Brian hemma med Stina och Mary-ellen. Men det hade gatt bra. Nar jag och Grace kom tillbaks hade Stina tagit hand om disken och vi drog oss in till stan med bussen. Brian somna i barnvagnen pavagen in, men Grace och Mary-ellen var i extas hela vagen (Det var forsta gangen for Mary-ellen att aka buss) Val inne i stan kolla vi runt i lite affarer och sen gick vi till choklad cafe`et och drack varm choklad med barnen. Vilket dom uppskattade :) Brian at min choklad och hallde varm choklad pa min klanning. Sen tog vi bussen hem till mig och Ita kom over och holl oss sallskap en stund innan det var dax for henne att ga hem. Jag gjorde middag, Lasagne och sallad. Sen kom Ursula hem och vi at middag i lugn och ro. Aven fast vi hade tva gaster (Stina och Mary-ellen) Nar vi atit klart akte Stina och Mary-ellen in till stan och lamna mig och Ursula med disken :P
Nar vi tagit hand om den gick Ursula och kolla lite pa Tv:n med barnen och jag gick runt och fixa och dona, satt lite vid datorn och sen gjorde jag Brian ordning for sangen. Nar Ursula lagt honom gick jag upp pa mitt rum och lag pa min sang en stund och somna visst i kanske en halvtimme. Sen laste jag en stund innan Stina ringde och sa att hon var pavag. Sa vi bestamde att vi skulle ses pa spar och kopa slodryck. Jag gick ner och det var iskallt ute, frost och klockan var inte mer an strax efter atta. Sa jag vanta typ tva minuter pa Stina innan jag gick in och kopa vad jag ville ha. Sen gick jag hem och vanta pa Stina. Forsokte varma mig lite. Sen blanda vi drinkar och satt och prata lite innan vi gjorde oss ordning och tog bussen in till stan. Kom in till stan och gick till Crane Lane och tog en cider, och dar blev vi nog uppraggade av typ 8 killar. (Kan stolt erkanna att vi har lost koden; basta sattet att ragga ar att bara tumvantar. Det var varan power iallafall) Typ alla tyckte det var coolt ;)

Sen gick vi iallafall vidare till Long Island och tog ett glas vitt innan vi fortsatta till Cubins. Det var riktigt roligt dar. Bra musik som vanligt, och massa folk som dansa. Vi dansa en hel del. Sen var vi sa varma att vi kunde inte ens tanka oss att vi fruset sa mycket ett par timmar tidigare. Sen traffa vi ett gang grabbar som vi foljde med upp till deras hostel for att ta en ol. Men dom dela rum med typ tio andra grabbar, sa nar dom dok upp tio minuter efter oss fick vi ga hem. Grabbarna var nog lite besvikna, men men shit happens. Vi tog iallafall en taxi hem och var hemma vid tre. Tog oss en toast och gick och lade oss.

Pa lordagen vakna vi innan tio, Vi skulle vara hemme hos Stina vid elva sa det var bara att ga upp och fixa sig. Stina hoppa in i duschen och Brian kom in till mig och busa lite. Sen duscha jag och nar vi var klara drog vi och lamna Declan ensam med barnen :P
Var hemma hos Stina i tid. Prata lite med Yvonne och Frank sen stuva vi in barnen i peggy och akte till stan. Forst till Yvonnes syster for att lamna Lauren och sen till stan for att mota Marks kompis, som han skulle till. Nar dom kom gick jag och Stina med Mary-ellen till Harvyes och at lunch. Sen gick vi lite pa stan innan vi akte ut till Smyths och kopte julklappar. Sen akte vi till Aldi och Supervalu for att handla middagsmat. Sen hem till Stina. Vi gjorde kassler pa risbadd till middag, gott men inte som hemma. Sen kolla vi pa tv:n och Mary-ellen somna. Kolla pa "The Guardien" jag somna i borjan och Stina i slutet, sa vi sag typ halften var :) Sen gick vi och lade oss.

Och idag har vi verkligen inte gjort ett skit! Jag gick upp vid halv tolv, vi kaka frukost. Tv:n funka inte och inte varmen heller, sa vi tog ett VARMT jaccuzi bad och sen elda vi som tusan! Sen hade vi middag, och efter det somna Mary-ellen sa jag och Stina satt framfor brasan och laste en stund. Sen somna jag lite, och sen korde dom hem mig. Och nu ar jag hemma och sitter i mitt rum och bloggar :) Har fattt min laptop nu, eller den ar inte min. MenA jag kommer anvanda den och den kommer vara i mitt rum :):)

Men nu ska jag snart sova, hors en annan dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback