Måndag

I söndags slappa vi rejält! Vakna vid tio, halv elva satt vi på "DH" som vi sedan låg och kolla på fram till tre någon gång :) Var bara nere och gjorde lite brunch runt tolv :) Det var jättemysigt, vädret var jättedåligt ändå. Så vi bara låg där och kolla. När vi hade kommit upp och dushcat kom Ursual oah Grace hem, och strax efter dom Delcan och Brian. Vid halv fem åkte jag och Stina ner till Mahon point och kolla runt lite. När vi kom hem åt vi middag och sen gick vi en promenad med Ita. När vi kom tillbaks hem till mig satte vi på DH igen, kolla på ett program sen åkte Stina hem. Jag satt lite vid datorn, sen gick jag och lade mig och läste ganska länge, innan jag somna.

Idag har jag haft både Grace och Brian. Har bytt sängkläder i Graces säng, Brians och extrasängen, sen har jag sopat golvena. Efter lunch kom Ursula hem och hon stanna inte så länge. Eftersom Grace skulle på musikklass. Hon tog med Brian så jag har suttit här :) Ska ta och vika lite tvätt nu och sen ska jag göra ett kort och slappa lite, med min bok. Den är superbra!
Ikvälle blir det antingen bio eller DH hemma hos mig med Stina :) Vi är lite fattiga :/ Och vi som skulle julhandlat i helgen, haha!

Sverige, det blir inga julklappar från mig i år, jag och Stina har inte råd, för vi lever livet på Irland :P

Mamma!
Tack så mycket för paketet, det var jättefint :) Hade ju inte behövt köpa något alls. Love you, hälsa "friggo pappa" :)

PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback