Onsdag OCH bio :)

Jobbade som vanligt heldag i onsdags. Hade även Graces´ kusiner, Aifoa och Jack på eftermiddagen. På morgonen när jag bara hade Brian passa jag på att skura golvena och stryka tvätt. Sen hämta vi Grace på skolan och sen kom Stina och Mary-ellen över en kort stund innan dom skulle hämta Lauren. Vi hade lunch och sen baka vi en mjuk pepparkaka. Sen kom Aifoa och Jack och vi lekte en stund på trädgården sen gick vi till affären. När vi kom tillbaks måla flickorna lite Jack kolla på Tv:n och Brian satt med Jack. Sen kolla även flickorna på Tv:n en stund innan Ursula kom hem och vi hade middag allihopa. Sen kom Aifoa och Jacks pappa och hämta dom och sen åkte jag på bio med Stina ;) Vi såg på Shrooms, handlar om ett gäng collegeungdomar som åker till Irland för att testa på shrooms (alltså magiska svampar) dom åker ut till en skog och plockar svampar som dom sedan kokar för att dricka som tea dagen efter. Dom campar i skogen, och efter första natten har redan allt ballat ur. Ingen av de sex ungdomarna kan längre skilja på verklighet och hallucinationer.
Jag tyckte att filmen var ganska bra, var ganska så rädd ett tag. Men i slutet blev jag bara besviken och tyckte att den var lite B.

Idag har vi varit och badat med barnen =) Sen åkte vi hem till mig och lunch. Efter det åkte Stina till stan och hämta Lauren och jag och mina barn åkte till tesco för att handla lite. När vi kom hem satte jag på nya sängkläder i Brians och Graces sängar. Sen kom Stina, Lauren och Mary-ellen och dom lekte med playdoh, jag strök och Stina satt vid datorn, eller först gjorde hon varm O´boy till oss alla :D Du är en PÄRLA gullet :P

När Stina och barnen hade gått skar jag sallad och rev ost till middagen. Sen kom Ursula hem och vi hade middag innan Declan kom hem, så hade han sin när han kom. Vid kvart i sju åkte Ursula iväg på mässa och klockan sju åkte även Declan.  Men först lade han Brian. Jag och Grace kolla på emerdale innan även hon gick och lade sig. Hon har varit uppe ett par gånger men nu tror jag att hon somnat. Jag har vikit Ursulas handdukar och rengjort sinken i köket. Och nu ska jag snart ta mig en dusch. I morgon är det utgång som gäller :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback