Vitlök & Chili Lasagne

I lördags gick vi upp vid elva ungefär, åt frukost hos Stina och sen hoppa vi in i duschen. När vi var klädda och klara åkte vi till Blackpool och kolla lite. Sen till tesco i Douglas för att inhandla saker till att göra lasagne. Sen hade vi lunch på O´brians i Douglas innan vi åkte till mahon point och kika lite.
Sen bar det av hem till mig där Ursula färga mitt hår :) Sen lade hon och Declan barnen medan jag, Stina och Therese satt och chilla framför TV:n.

När barnen sov och Ursula och Declan var klara för att åka börja vi med middagen. Vi gjorde en grönsallad, vitlök och chili lasagne :) Och ciabatta med oliv och vitlöks dip :) SUPERGOTT vart det!
Sen satt vi och prata jättelänge innan vi städa upp. Sen gick Therese och lade sig och jag och Stina satt vid datorn en stund innan vi också gick och lade oss.

Eftersom Therese sov hos mig så hoppa jag in i extra sängen hos Brian. Jag sov jättedåligt :S Typ vakna varannan minut, och så fort Brian rörde på sig vakna jag. Sen fick jag nattsamtal också, som jag inte kunde ta. Men jag vakna när det ringde och stängde av ljudet. Sen vakna Brian klockan sex, jag försökte få honom att somna i en halvtimme, men det gick inte så jag gick ner med honom. Satt i lekrummet och myste, sen kom Stina och joina :) Hon var också uppe klockan sex, med Therese, sen körde hon henne till flygplatsen och när hon kom tillbaks joina hon oss. Så där satt vi och myste med Brian. Stina somna och jag gjorde lite nytta. Sen gav jag Brian frukost. Jag hade gjort en deal med Declan att jag kunde gå upp med Brian, så kunde Declan gå upp vid nio och jag kunde sova lite till. Typ tio i nio ringde Ursula, från övervåningen och bad mig komma upp med Brian. Så jag och Stina gick upp med honom, sen gick vi och lade oss och somna :)

Sov till typ tolv, sen låg vi i sängen och söla en timme innan vi gick upp och käka brunch. Sen åkte vi till Wilton och hälsa på. Sen var vi över hos Ita en stund innan vi gick hem till Declan, Ursula åkte till Kinsale med hennes syster på dagen, så han var ensam med barnen. Hon stanna över natt och kom hem idag (måndag) Vi hjälpte honom lite med middag till barnen sen gick vi upp på mitt rum en stund, innan vi gick ner och käka middag :) Sen åkte Stina "hem" :P Och jag satt vid datorn ett tag innan jag gick och lade mig.

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback