Bio och soft

Jobbade ju igår och gjorde ingenting på eftermiddagen, som vanligt ;) Eller jo jag städa mitt rum duktigt! sen slappa jag i mitt rum, läste lite och skrev vykort. Som jag skulle skickat idag, men har inte gjort :S Ska göra i morgon, eller på torsdag, Lovar mig själv!
Sen skulle jag skrivit ett brev idag, men det gjorde jag inte heller. Men eftersom jag inte ska göra något ikväll mer än att kanske gå en promenad med Ita om hon vill så kan jag göra det :)
image260

Efter middagen igår åkte jag på bio iallafall med Stina :D:D Vi såg på Halloween: En bra film, som var läskig! Man behöver inte ha sett dom andra halloween filmerna, utan detta är egentligen "första filmen" skulle man säga. Eftersom man får se hur det hela börja, och vad som hände. Jag är absolut inget fan av halloween filmerna, men när jag såg trailern för denna film kände jag att jag ville se den. Och jag ångrar mig inte, den har hög skräck-faktor, jag var riktigt rädd i slutet. Pyret och Stina på skräckfilm börjar bra, sitter i varsin stol tillbakalutade och följer handlingen, i slutet sitter vi nästan i varandras knä :P En sevärd film verkligen. Om man gillar skräck :)

Idag har jag jobbat och inte gjort mycket alls! Var supertrött imorse, så jag låg typ och sov medan Brian lekte. Sen vid tio hoppa jag in i duschen. Sen somna Brian så jag slappa lite, innan vi gick och hämta Grace. Och det ösregna ut :/ Så jag som hade plattat håret hade inte så platt hår när jag kom hem.
Vi kom hem och gjorde lunch sen kom Ursula hem och vi slöa lite innan vi åkte till blackpool shopping center. Kika runt lite där bara, tog en kaffe sen åkte vi hem och gjorde middag. Nu sitter jag här och dricker tea och softar :)
Ska ut med Ita sen, hon texta precis. Men det blir inte fören halv nio-nio så jag ska sitta här en stund sen ska jag skriva mitt brev, och sen läsa min bok :) Och SOFTA! Det är ju tisdag och då softar vi. I morgon åker jag nog till Stina på middag och stanna över natt.

Hörde från en säker källa att det snöa i Sverige igår kväll ?! Jag vill me ha snö, nu nu nu! :P Vi har regn då, och tråkväder :S Skickar ni lite snö eller? ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klarar du Irland.. så klarar jag nog detta.. :) *love*

2007-10-09 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback