Grönsaks-soppa :) Sverige minnen

Drog till stan i onsdags eftermiddag. Tog bussen in, köpte några vykort. Sen gick jag hem :) Det var jättefint väder! Väl hemma skrev jag vykort och kolla på film. Efter middagen skulle jag jobbat eftersom Declan skulle på middag, men den blev inställd så han kom hem. Så jag gick och mötte Stina vid halv åtta hos hennes mekanicker :P Han drog loss hennes avgasrör så det ligger i hennes bil nu ;)
Sen åkte vi hem till mig och lämna bilen, sen gick vi en promenad. När vi kom hem åt vi godis och drack tea :) Sen åkte hon hem och jag gick och lade mig. Läste en bra stund, sen somna jag.

I morse var jag inte så trött, som jag varit resten av veckan. Gick upp och börja jobba iallafall. När klockan var halv nio hade jag redan ätit frukost, Stina ringde och sa att hon snart skulle komma över, så jag och barnen gjorde oss ordning, sen gick vi och hämta bilen. Väl hemma lekte barnen massa, och jag och Stina gjorde grönsaks-soppa till lunch :) Grace smaka, men gilla inte. tror hon gilla, men att hon bestämt sig för att inte gilla det! Brian åt iallafall för fullt, första gången han åt soppa :)
Sen hämta Stina Lauren och vi gjorde rulltårta, men jordgubbs sylt och en med choklad-smörkräm :) YUMMIE! Sen åkte dom hem och vi åkte ner till Ursula för att lämna bilen, men hon var typ klart. Så hon klippte Grace och sen slängde hon i färg i mitt hår som vi sköljde ur här hemma :)

Nu har vi ätit middag och jag ska hoppa upp i duschen strax sen blir det soft ikväll, vila och så inför imorgon. Ska ut med Stina :) På lördag jobbar hon så vi ska dit och bada jacuzzi :) Ska bli nice, hehe!

Nej nu blir det puss och hej, leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback