11,35

Har vaknat för lite mer än en timme sen. Riktigt skönt med sovmorgon! Har ätit frukost och städat undan lite, klätt mig och nu gör jag ingenting direkt. Sitter här och skrivier lite. Väntar på att Ursula och barnen ska komma hem och vi ska äta lunch, sen ska vi nog åka och bada, eller det kanske blir monkey maze. Vi får se. Sen ska jag iallafall till Stina senare och äta middag :)

Gick och lade mig vid halv elva igår, så jag sov typ nästan i tolv timmar oj! Men det var skönt. Blir ju aldrig att jag och Stina sover länge på helgerna när vi är lediga, går ju alltid upp tidigt och i säng tidigt ;) eller sent kanske man säger.. !?

Har superont i munnen, har blåsor och sen har jag fått ont i halsen och jag är slemmig, skitjobbigt ju! :/ Usch, är helt bortdomnad så jag kan knappt prata.
Försökte lägga upp bilder på
www.bilddagboken.se igår, det är ju fan segaste sidan på hela internet. Tar ju fan år och dar att lägga upp några bilder. Fattar inte att folk orkar lägga upp typ 20bider varje dag?! Jag vill ju att det ska gå fort och inte ta hela dagen! Eller natten :/ Ladda upp dom igår kväll och lät det vara på hela natten och det verkar som dom inte blivit uppladdade än. Blir fan trött :S

Är det någon som läser min blogg ?? Aldrig någon som kommenterar nuförtiden, i början var det alltid någon som skrev, men nu är det fan dött. Bara mamoo som skriver :)

Nu ska jag göra något vettigt, som vad!? PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vadå bara din mamma som skriver? :P Ditt lilla Pucko.. :)

2007-09-26 @ 17:15:41
Postat av: Toni

Håller med föregående talare :D

2007-09-26 @ 22:36:50
Postat av: Mammoo

Hej min lilla gumma vilket äckligt husdjur ni har skaffat er den ser ganska läppig ut....ps går det inte att raka den så kan du väl försöka att vaxa den med benvax....det går nog..Vädret här hemma är ganska skönt idag lite höst känsla med hög luft samt uppehåll skönt...I kväll så skall jag åka på Hockey match Frölunda mot Luleå (Det hade varit roligare om Färjestad hade spelat ) men det får väl bli en annan gång jag åker och tittar på dom. Hoppas du har det bra på Irland det är klart du har ju Stina så ni överlever nog när ni har varandra..när ni gör era upptåg hi hi . Skall städa av lite här hemma samt baka lite bullar jag är ju lite ledig trots att Håkan är hos mig...Jag skall hälsa så gott från Morgan (tacka för kortet) Många BamseKramar från Mamma och Lasse Håkan Love You..

2007-09-27 @ 10:01:39
Postat av: Anonym

nått vettigt du kan göra e o komma te sverige o göra mig glad =)
pusssa

2007-09-27 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback