Sista kvällen med Stina

Jag är så trött att jag skulle kunna somna på fläck :S Igår när jag slutat (haha och Brian äter pepparsalami) åkte jag till Stina. Åt middag där och sedan gjorde vi oss redo för stan. Körde hem till mig, dumpade bilen och  åkte med Ita in till stan. Gick till vårat vanliga "hak" och lyssnade på Seamus. Sen kände vi för att besöka lokalpuben men den var stängd så vi funderade på att åka in till stan och dansa med det slutade med "a nice cuppa and a toast" hemma hos Malin :p Eller FLERA toast, haha.
Kom i säng närmare halv två än ett tror jag. I morse var vi uppe med tuppen, kvart i sex var det dax att slå upp ögonen. Stina dushade och jag snozza. Körde Stina till flyget strax efter sex. Kom hem igen strax innan sju och hoppade tillbaks in i sängen för en halvtimme innan det var dax att gå upp och jobba.

Halv nio åkte Ursula och Grace, halv nio lämnade Yvonnen över Mary-ellen till mig. Hon och Brian lekte sedan som galningar fram till lunch och efter det kom Frank och hämta lilla busfrö´t :) Jag och Brian gick sedan upp och hämtade Grace. Kom hem och Mamma ringde, pratade en stund sen gick vi ner till Malin och lekte lite. Kom hem och jag satte på middagen sen somnade jag typ på soffan. Var helt död!

Ursula och Declan kom hem och vi åt, sen skulle jag precis börja dricka mitt tea när Declan ville ha skjuts till stan, så jag fick lämna min kopp och köra honom. Det var massa traffik så det tog en stund hem. Kom tillslut hem och nu sitter jag här. Ska snart ta och byta om till lite bättre kläder och ta en promenad med Malin och jag tror att Carina ska med. Malin lämnar ju oss imorgon så vi får säga hej då och gott nytt år!

Sen är det bara jag och lilleplutt kvar, vi åker inte hem fören den 23. På tisdag så FEM DAGAR kvar :D :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback