"A hell of a party" ;)

I och med att jag flyttar hem till Sverige första eller andra veckan i Augusti i år tänker jag inte resa hem till Sverige innan dess. Därför tycker jag att ni borde passa på att hälsa på mig :)

Och eftersom jag och Stina fyller 21 i april och 21 är STÖRSTA på Irland tänker vi ha "a hell of a party" Planeringen är i full gång. Ska nog hyra en pub i stan :) Har bestämt oss för att ha festen första helgen i maj, alltså fre 2maj eller lördagen 3maj, BOKA IN DET NU :P
Vore roligt om iallafall någon skulle vilja komma.. hehe

Hör av er om ni vill komma, pussar på er

Kommentarer
Postat av: Lella

Bella o jag ska kika på detta. Lite ont om pengar nu, men vi får allt ta o börja spara i så fall. :) krama

Postat av: Offe

Jag komemr nog garanterat....
Tar eventuellt med mig min Date, om hom vill... ;)

2008-01-16 @ 06:12:17
Postat av: Offe

Så kan vi fira mig merd :D

2008-01-16 @ 06:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback