Back to reality

Idag var det tillbaks till verkligheten då :S Upp halv åtta. Plocka ur diskmaskinen, sen åkte Declan och jag satt i lekrummet med Brian och jag halvsov, medan han kolla på Tv:n. Sen när han åt frukost passa jag på att vika tvätt och stryka. Sen kom Ursula ner och Grace vakna till liv :P
Ursula åkte iväg vid tio och jag plocka ordning lite, klädde Brian och så. Sen gick jag upp med barnen och klädde på mig, och Grace klädde på sig själv, har blivit STOR flicka förstår ni :)

Sen tog vi en promenad i det vackra höst/vinter/vår/sommar ?! vädret. Fick användning för mina fina solglasögon som jag köpte på flygplatsen iallafall :) När vi kom hem gjorde jag lite lunch, och sen ringde Stina. Prata lite med henne sen lade jag Brian och en stund senare kom Ursula hem. Vid tre åkte hon iväg med barnen och jag gick ner till banken. Sen tog jag VÄRSTA omvägen hem för att ta en promenad, hehe. Det var skönt! När jag kom hem gjorde jag varm o´boy till mig själv, sen kolla jag lite på nätet innan Ursula och barnen kom hem. Sen kolla jag på Tv med barnen en stund innan middagen. Nu har vi ätit och jag bloggar, är otroligt kissnödig så jag måste sluta nu! Hörs en senare... kanske, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback