Torsdag HELA dagen :P

Idag har Stina varit här med Mary-ellen och Lauren :)
På förmiddagen städa jag undan här hemma, strök tvätt och sen gick vi på en promenad. Det ösregnar ju typ jämt nu så det är bäst att passa på så fort det blir uppehåll. Var ganska fint sen efter lunch men hann inte gå ut då. Städa barnen garderober medan vi vänta på Stina och gänget :P

Har ätit middag och när Brian var lagd gick Urs och Dec på en "removal" så jag passa barnen. Eller Brian låg i sin säng och Grace kolla på film i mamma och pappas säng så det var inte så jobbigt :) Senare ska jag kanske gå på en promenad med Ita, får se om hon fick. Hon hör väl av sig snart tror jag.

I morgon kommer Stina och Mary-ellen på lunch. Efter det ska vi ta barnen till Monkey maze. Sen ska Stina köra Mary-ellen till Yvonne och jag och Stina ska åka hem till henne så fort Ursula inte behöver mig längre. Så ska vi laga lite mat och mysa, eller det blir väl till att spela Nintendo Wii, som Mark fick i julklapp :D

Nu ska jag leta recept till i morgon, PUSS så länge

Kommentarer
Postat av: Emelie

strippa? vad har ni nu hittat på? ;) jag saknar dig med hjärtat! Love You!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback