Efterfest :) & Jobb

image308

I fredags var det jobb hela dagen. På kvällen körde jag Declan till stan sen var jag och Stina på bio, såg på Untraceable, bra film, ganska psykopatisk. Efter bion tog vi en VPS sen var vi på puben för ett glas, jag körde men Stina drack :) Sen körde vi en kompis hem till Wilton, var inne och drack en kopp kaffe innan vi åkte hem. Var hemma strax efter två. Gick och lade oss och jag gick upp kvart över en sju (eftersom jag skulle jobba) Stina kom upp en timme senare och halv tio var vi ute ur huset, åkte först till Blackpool shoppingcenter sen till mahon point shoppingcenter och slutligen åkte vi till Douglas Court. När vi kom hem gjorde vi lunch till oss och barnen, Declan kom upp och var bakis :P

När vi hade ätit och plockat undan lade jag Brian, sen slutade jag och vi drog in till stan. Mötte Ita och hennes kompis i stan, tog en kaffe med dem sen gick vi på stan innan vi åkte till Tesco och handla sprit. När vi kom hem till mig efteråt satt vi i hammocken och drack kaffe och åt glass :) Sen gjorde vi jordgubbsdrinkar till kvällens utgång. Vid halv sex åt vi middag och sen hoppa vi in i duschen. När vi var klara runt halv åtta körde Declan oss till stan och vi gick och kollade på Lauren som hade balletuppvisning, två timmar ballet senare var vi påväg ner till stan för att möta Ita och sen några kompisar.

Mötte Ita inne på en pub som heter "The quad" inte direkt "our cup of tea" Men vi gick ju ganska snabbt :) Gick till Long Island där vi träffa våra kompisar. Sen försvann de och vi gick tillbaks till "the quad" Satt där och drack tills de stängde. Ita och hennes kompis åkte hem och jag och Stina åkte med våra andra kompisar på efterfest som höll på HELA natten, vi lämnade den i morse vid tio och då var den fortfarande igång, shit det vart inte mycket sömn i natt; Sure look what harm!? :P Iallafall nu är vi efter frukost hemma hos mig, jag har duschat och klätt mig, Stina mår lite dåligt så hon ligger och sussar bredvid mig i sängen.
Ska göra lite lunch om en timme när Ita kommer över, sen blir det nog stan en vända innan vi måste åka till Stina och passa Mary-ellen. Vet inte om jag ska sova hos Stina, kanske går till puben när vi slutat vid elva ikväll :)
Let you know tomorrow, PUSS
image311

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta barn :D

2008-03-10 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback