Ensam :(

I torsdags kom ju Fredrik till Harriet så sen dess har jag varit ensam. Utan brudarna :/ KOM TILLBAKA SNART STINA & HARRY!
I torsdags kväll gjorde jag inte alls för mycket. Kolla en folm och somna när klockan var nio :) Superskönt att få sova länge. Gick upp 8,10 på fredagen och jobba. Brian var omöjlig heeela dagen typ, ville inget mer än att vara uppe i mina armar, kanske inte låter så jobbigt. Men jag fick varken sitta eller stå still, utan var tvungen att gå omkring med honom hela dagen. Ganska jobbigt. Men jag överlevde dagen.
Dec kom hem redan klockan tre för att fixa i trädgården så Grace var med honom där ute. När Urs kom hem orka vi inte äta någon middag så vi vänta till senare. Då åt vi Pizza och lite räkor :D Sen kolla jag lite på Tv:n och städa mitt rum lite. Sen gick jag och lade mig vid elva.

Satte klockan på tio idag, vakna men måste somnat om. För jag vakna sen och då var klockan halv tolv. Så jag gick upp och åt lite brunch, om man nu kan kalla razors+sandwich för de? Iallafall sen gick jag ner till salongen för att klippa mig och även färga håret. Det blev kort, men fint :D Jag gillar de. Får se vad brudarna säger på måndag!

Efter frisan åkte jag med Urs och hennes mamma att handla mat ute på Mahon Point. Sen åkte vi hem till Dec och barnen. Sen har vi suttit ute i trädgården och njutit av solen. underbart! Ska äta middag när barnen gått och lagt sig. Är inte så hungriga än så vi väntar.
I morgon är de easter sunday då ska familjen till Urs syster på egg hunting sen kommer dom hem och vi ska äta middag med Urs mamma. Vet inte om jag ska följa med till systern får se senare!

Väderprognos: Soligt, blå himel 17c som varmast. (nu är de 15,2c och klockan är: 18,35) VARMT!

Lena hur har det gått har du skaffat dig en blogg? Du måste ju ge mig adressen så att jag kan gå in och läsa :D

Petra ok, ha det så trevligt och bryt inga ben :P Jag solar vidare här borta, så hörs vi om en vecka!

ALLA ANDRA HEMMA I kalla SVERIGE: Jag har INTE glömt er, förlåt att jag är så dålig på att höra av mig, via mail etc. men det är inte så lätt för mig att skriva til ungefär 70,0000 (ok överdriver) Det är ju kanske lite lättare för er att skriva till mig så svarar jag. Ni har ju lixom bara en att hålla kontakten med. Försöker verkligen så gott det går. Men det är inte så lätt! Har iallafall inte glömt er. Ni finns fortfarande i mitt hjärta <3 <3 <3

Nu ska jag dra mig! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Utminingen.. Jag hittade på egna rubriker.. och skrev nyt om mig själv.. använde mig bara om det första som stod.. själva reglerna.. jag fatttade inte heller riktigt.. men tror det blev rätt.. ;)

2007-04-08 @ 11:27:25
Postat av: Lena

hej Pysan..förlåt att jag inte har svarat..har skaffat blogg..turnip.se..har jag för mig...ialla fall..haha..skriver nästan varje dag..inte så rolig som din blogg men ändå..fniss..hoppas du får det fint när dom kommer och hälsar på dig.Vet ej jag dyker upp också.pratade med mammo om det.men sen har vi inte bestämt riktigt..beror också på om det finns billiga bilj.Om inte så ha en riktigt fin födelsedag..pussar och kramar i massor till dig från x-mamma

2007-04-18 @ 10:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback