Monkey Maze

Vet inte vad jag ska skriva. Har inte så mycket att skriva. Har jobbat idag. Igår var jag ledig och låg i sängen hela dagen. Mådde inte så bra. Typ magkatarr eller något :/ Vid halv nio hämta jag Stina på flyget :D Vi åkte hem till henne och lämna hennes väskor innan vi drog till puben i stan :) Var på en ny pub, för ovanlighetens skull :P En elegant, stilren pub. Lite mysig sådär. Träffa den polska vakten, som har har slutat som vakt och börjat som bartender :P Där ser man.
Det var en trevlig kväll, jag körde så jag drack cola och vatten. Och när jag skulle köra hem från Stina på natten körde jag naturligtvis fel. Men jag hitta hem tillslut och kom hem välbehållen, utan punka :P

I morse hade jag fortfarande lite magvärk, och har inte känt mig helt 100 idag. Idag passa vi även Drew och Susie (Urs systers barn) Så det var fullt hus. På eftermiddagen åkte vi till Monkey Maze första gången för mig. En stor lokal med en massa klätterställningar, bollar, rutschkanor m.m som barnen kan springa runt och leka i. Superbra! Mamoo skulle vara svinbra för kortis, för det är vaderat ÖVERALLT! ;) Tell Morgan!

Snart ska jag iväg på bio :) med Brudarna, såklart! Orkar egentligen inte, eller Orkar gör jag väl men känner mig inte helt pepp. Men wtf vila får jag göra i graven ;)

Allt för mig, XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback