Efter helgen

I morse var jag trött. Usch. Men piggna till efter en dusch :D Hade Brian på förmiddagen och sen åkte vi in till stan, jag och Offe. Vi kolla runt lite och han köpte lite saker. Sen åkte vi hem, jag skulle göra syltsnittar, men hann inte innan middagen, får se om det finns tid i morgon! Eller torsdag.

Vi var på bio igår kväll; Stina, Harriet, Eva (aupair från tjeckoslovakien), Offe och Jag. Vi såg en film som hette Gone. Handlar om ett par som åker genom austrlien med en främling och allt blir typ helt sjukt. Väldigt konstig film, men ganska bra. Den ena killen var ganska het iallafall :P Han var värd pengarna, hehe. Nej men filmen var värd pengarna! ;)

I morgon åker Offe hem till Sverige igen. Så jag blir ensam, men bara drygt en månad. Sen kommer Mamoo, Lasse & Ramona :D Ska bli kul. Ramona där ni ska bo, finns det tydligen BARA snyggingar :P

Väderprognos: Samma som helgen, Blä himmel och solsken samtidigt som det regnar och haglar, Weird var ordet!

Ikväll orkar vi inte göra något, konstigt va? Så vi sitter hemma, Offe kollar simpsson och jag? Vet inte, kanske ska se en film. Orka? Sova kanske, haha! Ska jobba i morgon.

STOOR Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

OMG! hade inte sett kortet pa mig och Jon...minns inte...men roligt hade vi i helgen iaf! tack!! =D hoppas att foten mar bra! Massa pussar!

2007-03-20 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback