Jul

Fira jul i Sverige med familjen, eller på Irland med extra familjen ? :S
Jag är kluven, HJÄLP mig någon!


Va tycker ni?
Julen ska ju firas med familjen, men ändå så vet jag inte. Vore ju kul att se hur dom firar på Irland, men det blir nog kanske ensamt?! Har ju redan varit hemma TRE gånger detta året, hehe, en fjärde gång då eller?

Sen blir det nog inget mer, iallafall innan midsommar :P
Sen flyttar jag ju hem i Aug, OM allt går som planerat ;)

Gud va svårt det ska vara, vet iallafal vad jag får i julklapp från Ursula och Declan, en resa hem till Sverige. Och jag får välja hem till jul eller efter jul. Ska jag ta till Jul? Va tycker ni? jul med familjen i Sverige, Snö och massa kul :) Inga sura miner som i midsommras.
Jo men det kanske blir så då, jul i Sverige!
Men då blir det nyårs fest hos mig, eller hos Stina :)

Nej nu ska jag sova, och fundilera! PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

är de mig du syftar på de där med sura miner?

2007-10-02 @ 17:19:39
Postat av: Toni

I sverige givetvis! Om det finns snö då vet jag inte men det går att köpa på burk annars! ;)

2007-10-02 @ 20:43:35
Postat av: Petra

Klart du ska komma hem till Sverige =)
Tycker att det dras ut väldigt på hur länge du ska vara kvar, nu är det helt plötsligt augusti du ska komma hem?? Jag hoppas verkligen att du tänker komma och hälsa på nya bebisen innan augusti nästa år iaf...
Kramizar

2007-10-03 @ 10:45:37
Postat av: Em

Jag håller med Toni, Sverige såklart.. :) Så kan vi festa ihop med.. Toni är nog på oxå.. haha.. :)

Postat av: Mammo

DET ÄR VÄL KLART ATT DU SKALL FIRA JUL I SVERIGE..........Kram kram mamma Lasse Love you

2007-10-04 @ 09:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback