Onsdag & Torsdag

Hade sovmorgon igår :) Sov fram till halv elva, det var superskönt! Gick upp och åt frukost, sen kom Stina med bäbis och sa hej. Strax efter tolv kom Ursula hem med barnen, och Stina åkte för att hämta Lauren. Vid två åkte vi till lekparken och mötte Ursulas två systrar och barn. Vi var där i två timmar innan vi åkte hem igen. Väl hemma gjorde vi inte så mycket, fixa inför middagen och så. När Declan kom hem åkte jag ut till Stina på middag :) Vi åt och drack vin, sen plocka vi undan och efter det hade vi ost-bricka :P Sen gjorde vi ansiktsmask, hehe det var roligt. OCH väldigt skönt! Sen satt vi och flamsa ganska mycket innan vi hoppa i sängen.

I morse var det upp och hem klockan sju :S Dö sill, var ordet. Kom hem kvart i åtta och börja jobba. Vid halv elva kom Stina och bäbis, precis när vi skulle gå till Ursula och hämta bilen. Vi gick ner och Stina vänta hemma med bäbis. Sen kom vi hem och vi åkte till blackpool shoppingcenter igen, köpte ett par brallor till Ursula. Stina köpte två till sig själv ;) Sen åkte vi hem och laga lunch. Sen strök jag tvätt och fixa. Stina hämta Lauren och sen åkte vi till Douglas court och jag köpte ett par brallor till Deidre. (Likadana som till Ursula men dom hade inte hennes strl i blackpool) Sen åkte vi förbi Ursula med brallorna innan vi åkte hem och satte på middagen. Brian var jääättetött så jag lade honom i tjugo minuter. Sen kom Ursula och Declan hem och vi käka mat. Och nu sitter jag här igen :) Ska kanske köra Declan till stan senare. Och sen ska jag ut och gå med Ita. Men nu ska jag snart ta en dusch och softa lite :)

Vad gör ni ikväll? XX


Kommentarer
Postat av: Toni

Vad jag gör ikväll? Hmm.. hänger på msn och ska se Shrek 3. Spännande va? ;)

2007-10-11 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback